12 Aralık 2012 Çarşamba

Histoires de Parfums ülkemizde!



Tarihin izlerini taşıyan yepyeni bir marka Histoires de Parfums La Déesse” de..

Histoires de Parfums parfümörü Gerald Ghislain'ın, doğduğu Güney Fransa ve büyüdüğü Fas'ın Akdeniz etkilerini harmanladığı “Histories de Parfums” serisi, La Déesse’ de koku tutkunlarıyla buluşuyor.

En değerli hammaddelerle hazırlanan Histories de Parfum ürün gamı, Paris L'Eclaireur, Milan Corso Como ve New York Saks Fifth Avenue gibi seçkin noktalardan sonra, Türkiye'de sadece La Déesse 'de…


Hastası olduğum 1725'i hemen alıyorum

17 yorum:

  1. Leto,1725 ın fiyatına dair bilgin varmı?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Leto usta. 1725 e puan versen kac verirdin?

    YanıtlaSil
  3. Merhaba. Parfüm bloglarında baya bi övgüyle bahsediyorlar 1725'den. Umarım baharatlı bir koku değildir.Yorum ne zaman gelir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koku güzelliği benim için 1000, çok ama çok beğendiğim parfümlerden. Performansı biraz daha yüksek olsun isterdim ama bu top 5 parfümlerimin içinde olmasını değiştirmiyor.

      Baharatlı değil, çok modern, parlak bergamot-citrus (özellikle mükemmel bir greyfurt kullanımı var bence) öğelerin dibinde badem, vanilya gibi aromaları var, çok keyifli bir koku.

      Sil
    2. Merhaba.Nihayet aldım,gerçekten çok iyi bir koku.Kalıcılığı çok iyi ama farkedilirlik eh işte dedirtiyor.Ama çevremden olumlu tepkiler alıyorum.Sizde farkedilirlik nasıl oldu?

      Sil
    3. Kendisini kapalı mekan/ofis kokusu olarak kullanıyorum, benim için tatminkar. Soğuk ve açık havalarda güçlü parfümlerle aşık atamaz.

      Sil
  4. Merhaba Leto.Uzun zamandır blogda yorum göremiyoruz.Umarım en yakın zamanda, tekrar güzel yorumlarına devam edersin.

    YanıtlaSil
  5. mrb bu kokuyu bende merak ediyorum ve clive crisitian kokularını nasıl buluyosunuz?

    YanıtlaSil
  6. Clive Christian kokularının hepsini denedim, güzel tabi ama, koleksiyonuma üzerinde "world's most expensive fragrance" gibi kitsch bir ifade olan bir şişe giremez. Zaten bu pazarlamasından da hedef kitlesinin kokuseverler olmadığı belli.

    YanıtlaSil
  7. clive crisitian kokuları güzeldir. paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. iyi aksamlar sayın leto birkaç gündür sizin sitenizi inceliyorum sanıyorum bu konuda uzman birisiniz.Nereye yazacagımı bilemedim ama cok istediğim ancak alamadığım bir parfüm var markası omnix diye belki bilmezsiniz çok ünlü bir marka olmayabilir bana daha once arkadasım vermişti babası yurtdısından getirtmişti bakıyorum amazonda var ama sanırm artık yurtdısından parfüm getirmek yasaklanmıs böyle sacma işmi olur anlamadım.ben nasıl alcagım bu parfümü bana yardım edin lütfen siz anlarsınız diye düşünüyorum.Bir de biliyorsanız parfümü bunun hakkında bir yorum yaparmısınız nasıldır sizce?tabi bu parfüm TÜRKİYE de yoktur değil mi :(

    http://www.amazon.com/Omnix-Classic-Toilette-Louise-Maurillac/dp/B001MCFINY/ref=sr_1_1?s=beauty&ie=UTF8&qid=1358448369&sr=1-1&keywords=omnix

    YanıtlaSil
  9. Leto ustad, 1740 Marquis de Sade ve 1828 Jules Verne'i denedin mi? 1725 Casanova bunlari dover mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam, ben marka olarak Hdp'yi çok beğeniyorum. 1828 severek kullanıyorum, 1740 pek bana hitap etmiyor, ama o da alanında çok başarılı.

      Sil
    2. Leto Bey ben de çok kararsız kaldım. 1725 yada Lumiere Noire almayı düşünüyorum. Kimileri 1725'i göklere çıkarırken kimileri kalıcılık ve farkedilirliğin düşük olduğunu söylüyor. Lumiere Noire de baktım. Siz olsanız hangisini seçerdiniz ??

      Sil
  10. Selam, aslında bu denli kararsızsanız, masrafı çok olduğundan kesinlikle denemeden almanınızı öneririm, bence ikisi de gayet güzel.

    YanıtlaSil