17 Ağustos 2011 Çarşamba

Guerlain Homme Intense







Çıkış Yılı: 2009
Tasarım: Thierry Wasser

Üst nota: Nane, Uçkun
Orta nota: Sardunya, Rom
Dip nota: Paçuli, Vetiver, Sedir

2008 çıkışlı Guerlain Homme'dan (GH olarak geçecek) bir sene sonra piyasaya sürülen Intense versiyonu, tahmin ettiğiniz gibi eau de parfum konsantrasyonunda ve bunun da hakkını veriyor. Parfüm her dakikasıyla GH'un gerçekten daha yoğun, belki de aslında olması gereken yapısında.

İlk bir kaç dakikasında GH'nin taze ve efil diye tabir edebileceğimiz yapısına sahipken, devamında farklı ve asıl alınması gereken parfümün bu olduğunu yavaş yavaş göstermeye başlıyor.

Açıkçası çok derinliği olan, kaliteli bir karışım. YSL Body Kouros sevenler BK'un esintilerini bunda alacak ve "aa yazlık BK olmuş bu ya" diyecekler yüzlerinde bir gülümsemeyle.

Parfümün bu güzel kokusu ve kaliteli yapısının üzerine sadece küçücük bir dezavantajı var, farkedilirliği biraz düşük. İnsan böyle bir parfümle karşılaşınca yazın kullanmak istiyor ancak parfüm de kendini göstermek için biraz da olsa esinti istiyor. Yoksa kalıcılığı çok iyi iken tene yakın kalıyor.

Dolayısıyla tavsiyem ofis-kapalı mekan kullanımı, dış mekan olarak da bahar aylarıdır.

Koku: 8 Kalıcılık: 8 Farkedilirlik: 6,5 Genele Hitap: 8

Aldığıma pişman mıyım?: Hayır

27 yorum:

  1. Tene çok yakın bir koku ama kokusu güzel. Keşke farkedilirliği daha yüksek olsaydı.. İyi ki 50ml almışım :) o bile dünya pahası üstelik.

    YanıtlaSil
  2. guerlain daha kaliteli gibi duruyor ama Jil Sander Sun yaz için daha uygunmudur sence.

    YanıtlaSil
  3. jil sander sun u tanıtsan bide hocam çok merak ediyorum jil sander in hangi kokusunu önerirsin farkedilir ve ferah hoş kokan

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, henüz kendim etraflıca deneyemediğim için Sun hakkında pek bir şey söyleyemiyorum, ama kokladığım kadarıyla vasatın üstü bir parfüm.

    Buraya tanıtımını koyduğum Sander modeli özellikle ofis/kapalı mekan kullanımına uygun ve koku olarak da tatmin edicidir.

    YanıtlaSil
  5. yaz gunlerinde kullanilmaz mi bu parfum usta?

    YanıtlaSil
  6. yaz aksamlari icin Guerlain Homme Intense mi yoksa Chanel Allure Homme Sport mu tercih edersin Leto

    YanıtlaSil
  7. Selam, ben Guerlain'i tercih ederdim, bahsettiğiniz Chanel'in durağanlığına karşın bunda beni çeken bir şeyler var :)

    YanıtlaSil
  8. ben guerlain homme u denedim çok beğendim almayı düşünüyodum.ama bileşimleri aynı ise tek fark daha yoğun olması ise intense i alabilirim.ne dersiniz? Aynı koku güzelliğini bulabilir miyim intense de?

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, ben intense'ini tercih ederim, daha oturmuş bir kokusu var. ama yaz için düzü de iyi bir seçim olur.

    YanıtlaSil
  10. Tavsiyen üzerine aldım.Gayet güzel bir koku,piyasadaki onca yazlık kokudan çok daha farklı.Kalite ön planda.Birde denedinmi bilmiyorum ama HERMES eau d'orange verte bunun benzeri ama bundan biraz daha hoş bir kokuya sahip denemeni tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  11. Yalnız HERMES eau d'orange verte (CONCENTRE)versiyonu.MUSTAFA

    YanıtlaSil
  12. Merhaba...Bir üniversite öğrencisi olarak etkileyici ve herkes tarafından kullanılmayan bir parfüm arıyorum.Dior Homme Intense ve bu parfüm arasında kararsız kaldım.(Açık tenliyim bu arada.)Yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam, cehennem sıcakları başladı, aman Dior Homme Intense almayın.

      Sil
  13. ben bu kokuya hayran oldum. Ama bütçem yetmedi :( 270 tl dediler.. Leto bu kokuya ençok benzeyen kokuyu bana önerebilir misin? Daha ucuz olsun.. BK' ya bakcam ama yazlık olsun bu önerin. Lütfen böyle kokan bir fakir parfümü :)

    YanıtlaSil
  14. Bir şekilde Tommy Bahama Set Sail St. Barts bulun.

    YanıtlaSil
  15. geçen aldm bu kokuyu.250 tl vrdm sevilden aldım. Ama parasının hakkını vermiyor bence.koku güzelde 250 dğilde sanki 100 tl lik bir parfüm bu..dediğiniz gbi farkedilirlikte düşük. Alacak arkadaşlara tavsiye etmem bu paraya daha iyilerini alabilirsinz..ayrıca edt olanınında kokusu daha güzel bence.

    YanıtlaSil
  16. merhabalar leto bir konu hakkında bilgıne başvurmak istiyorum mumkünse :
    Aldığımız parfümlerin belli bir miadı varmıdır?misal Benim 5 şişe parfümüm var (dior homme, guarlain h.intense, gvnchy insense ve rauge, amor tentation ) bu kokular bekledikçe kokuları değişirmi acaba? Kısa zamanda bitirmelimi yoksa koleksiyon gbi yıllarca kalabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bu konuda çok değişik şehir efsaneleri var. Öncelikle tüm markaların tavsiyesi, şişe açıldıktan (ilk fıs sıkılıp şişenin içine hava girdikten) sonra 3 sene içersinde tüketilmesi yönündedir.

      Benim şahsi tecrübem, ısı ve ışıktan uzak tuttuktan sonra kokularında çok fazla bir değişim olmayacağı yönünde.

      Sil
  17. Leto, seni facebook da takip etme imkanımız var mı? Varsa adresi (url) yazar mısın? Yoksa hemen bir sayfa açmalısın bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SElam, iyi dilekleriniz için teşekkür ederim :) ama facebookta sayfa açsam da içerik burası olacağı için bir şey farketmez diye düşünüyorum.

      Sil
  18. Guerlain homme intense in farkedilirliğinden yakınan arkadaşlar, tenden ziyade birde kıyafette deneyin. 2 gün boyunca kokuyor, birde buna rüzgar eklendiğinde koku ben burdayım diye bağırıyor.

    YanıtlaSil
  19. EDT'ini denemiştim. Body kouros la hiç alakasını kuramamıştım biraz dior eau savage ın başlangıç ve orta notalarına benzettim

    YanıtlaSil
  20. Merhaba.Leto, Guerlain L'eau ve Guerlain L'eau boisee kokularını kullandınmı? Yaz ayları için genelden sıyrılan farklı kokular.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam, Boisée olanı severek kullanıyorum.

      Sil
  21. Selam Leto. 2 gün önce elimdeki şişe bitince Sephoradan yeni bir şişe aldım. Yeni aldığım şişenin önünde eskisindeki metal kısım yok. Sephoradan aldığım için orijinalliğinden şüphe etmiyorum açıkçası ancak eski şişede kalanla kıyaslayınca sanki parfümde de bir değişiklik var gibi; başlangıçtaki o aromatik odunsu koku gitmiş sanki... Bİr reformulation durumu mu var acaba, bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Bilemiyorum, rehber burnunuzdur.

      Sil
  22. ustam parfümün hası vakko infiniti denemenisi tavsiye ederim hem çok kalıcı ve dikkat çekici

    YanıtlaSil