20 Ekim 2010 Çarşamba

Paul Smith Story








Çıkış yılı: 2006


Tasarım: Nathalie Gracia-Cetto


Üst nota: Greyfurt, Bergamot, Sarmaşık
Orta nota: Yasemin, Gül
Dip nota: Misk, amber, sedir


Notaları arasında bahsedilmemesine rağmen yumuşacık bir vetiver kokusu Story. Vetiverin çok yumuşak olması dolayısıyla tam odunsu-çiçeksi diyemiyorum ama türü arasında melez yapısı ve maskülen yapısından çok ödün vermemesi nedeniyle çiçeksi tonlardan hoşlananlar rahatlıkla kullanabilir.



Asla rahatsız etmeyen, çok hoş kokusu, sakin bir narenciye-bergamot kokusuyla başlıyor, 4 saat civarı olan kalıcılığının sonlarına yaklaşırken amber ve gül tonları açığa çıkıyor, kesinlikle basit ve lineer bir koku değil.


Bahar ve yaz ayları, ofis kullanımı için tavsiye ediyorum, gayet başarılı


Koku: 8 Kalıcılık: 6 Farkedilirlik: 6 Genele Hitap: 8


Aldığıma pişman mıyım?: Hayır
















8 yorum:

  1. selam leto, story i körlemesine alcam ben ancak bir çekincem var : kimi yerlerde sabunsu deniyo ve ben hiç sevmiyorum sabunsu kokuları. Öyleyse almayayım ne dersin?

    Misal geçen issey blue aldım sabunsu buldum sevmedim.
    Körlemesine jil sander men aldım çok güvenli denmesine rağmen ben çok baygın buldum kokuyu.
    Netten alıyorum,bunda bari yanılmayım :(

    YanıtlaSil
  2. keşke "alın" deseydiniz çok methedilen bir koku.ancak benzerliğini belirtmemişsiniz ama issey blueu ya benziyorsa sabunsululuk acısından almayım:) teşekkür ederim. bu kısa ve öz cevabınız için:)

    YanıtlaSil
  3. sabun kokusunu veren notalar hangileridir acaba ? (kenan)

    YanıtlaSil
  4. Selam, vetiveri hissedilir olan kokular sabuna benzetilebiliyor, ancak güzel bir temizlik hissidir, ben çok severim.

    YanıtlaSil
  5. Ben de geçenlerde aldım.
    Çok beğendim, asla rahatsız etmiyor.
    Zara mağazalarında daha sonradan üretimden kaldırılan bir erkek kokusu vardı, ona çok benzettim.

    YanıtlaSil
  6. bu parfümü nerde bulabiliriz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asiri kiyi kose tasra parfumeri ve koleksiyonerden ikinci el disinda bulmak imkansiz gibi

      Sil